Burası Şehr-i Hüzün.

Burası yüreğini Hüznün kara yeline kaptırmış
Ayrılığı en acı haliyle yaşamış olanların şehri.
Yağmurun gözyaşlarından oluştuğu,
Gök gürültüsünün hıçkırıklarla coştuğu,
yıldırımların yeni ayrılıkların habercisi olduğu bir şehir.
HER İNSANIN BİR HİKAYESİ,
HER HİKAYENİN BİR ŞİİRİ VARDIR...

ÖZÜR DİLERİM,SEVEBİLİRİM SANMIŞTIM

Aşk kitabı derki…
İlkin seyredemezsin ceylanın gözlerini
Utangaçlığı yanağındaki allıklarda gizli
Bahane üretme vermez elini
Kalbine sor da söyle o iki kelimeyi

Yeterlimiydi aşk için bir erkek bir dişi
Tanımadan daha birbirlerini iki kişi
Temaşa ederek çehrelerinin güzelliğini
Gerçekten sevebilirler miydi?

Galiba anlıyorum şimdi
Ne yanlış zaman bizimkisi
Ne de yanlış yer
Bu devirdeki herkes gibi
Sadece aşkı kurgu zannetmekti

İlk buluşmada mı tutmalıydım ellerini
Seyre dalmışken gözbebeklerini
Bu kadar kolay söylenebilir miydi?
Seni seviyorum sözcükleri

Beklide bu yüzden
Gözlerinde mahkûm
Duygularımın sorgusunda
Söylemesi ne kadar zor olsa da
Geç kalınmış,
Acı bir itiraftır sana

Sürdüremiyorum artık bu yalanı
Açamadım sana yüreğimin kapılarını
Gözlerin durdursa da zamanı
Yaşatamam sana düş kırıklığı

Özür dilerim
Sevebilirim sanmıştım

Sair_yurek Mehmet SAHİN

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatımdan silip atamadığım lanet olası o söz sevebilirim sanmıştım....

Sair_yurek dedi ki...

bır cok ınsan bır daha sılemıyor o sozu hayatından

FatihCan dedi ki...

eyvallah da adsız kardeşim sen de kimsin

Sair_yurek dedi ki...

kendını sıırde kaybetmıs bırı:D dır

Ali YILDIZ dedi ki...

:D Vur kaç yapmış o.

    Şiirlere Yapılan Son Yorumlar