Burası Şehr-i Hüzün.

Burası yüreğini Hüznün kara yeline kaptırmış
Ayrılığı en acı haliyle yaşamış olanların şehri.
Yağmurun gözyaşlarından oluştuğu,
Gök gürültüsünün hıçkırıklarla coştuğu,
yıldırımların yeni ayrılıkların habercisi olduğu bir şehir.
HER İNSANIN BİR HİKAYESİ,
HER HİKAYENİN BİR ŞİİRİ VARDIR...

bir gün

özlüyorum
ruhundan ayrıldığım gibi özlüyorum
okyanus gibi asi gözlerinin mavisini
güneş gibi sıcak saçlarının sarısını özlüyorum

istiyorum
yüreğinde olamasamda yanında olmak istiyorum
sevgimi hissettirmek
yüreğimin sesini dinlettirmek istiyorum

biliyorum
ben ne yüreğindeim ne de düşüncelerinde
gözlerin beni aramıyormuş
ellerin beni hissetmiyormuş
yanılgılar dünyası
yine ben kaybeden
yine ben vazgeçilen

dünya hep aynı dönüyor
başedilemez
kuşlar hep aynı yere göç ediyor
değiştirilemez
rüzgarsa hep farklı yöne esiyor
ve biliyorum
bir gün benimlede esecek rüzgar

İNCİ TANESİ zeynep tunc

0 yorum:

    Şiirlere Yapılan Son Yorumlar