Burası Şehr-i Hüzün.

Burası yüreğini Hüznün kara yeline kaptırmış
Ayrılığı en acı haliyle yaşamış olanların şehri.
Yağmurun gözyaşlarından oluştuğu,
Gök gürültüsünün hıçkırıklarla coştuğu,
yıldırımların yeni ayrılıkların habercisi olduğu bir şehir.
HER İNSANIN BİR HİKAYESİ,
HER HİKAYENİN BİR ŞİİRİ VARDIR...

Saklambaç

Hadi saklambaç oynayalım dedin çocukluğumuzdaki gibi.Çocuklaştım,saflığı takınıp hazırdım ne desen inanmaya.Ben aşkı sayarken seni yüreğime sakladım.Sobelememek için kaçtım kendimden.Hep bu yüzden ihmal ettim kendimi.Anlamadım akşam ne zaman oldu.Anlamadım çocuklar ne zaman yalancı oldu da sen annem çağırıyor diyerek koştun BABAna.Şimdi kim gelecek,sobeleyecek aşkın içinde beni.Kilidini sende unuttuğum yüreğimin içinden seni çıkarıp özgür bırakacak kimliksizliğimi.Sair_yurek Mehmet ŞAHİN

0 yorum:

    Şiirlere Yapılan Son Yorumlar